Powered By Blogger

Monday, September 22, 2008

BALIK RAYA


Assalam..

sedar x sedar ramadan dah nak berakhir... rindu & sedih rasanyer nak tinggalkan ramadan... juga time ginilah para pencuti raya akan berlumba2 balik kampung... jangan camtuh.. xbaik lumba2, bela ikan lelumba lagi baik.. bior sederhana laju asalkan selamat... kena beringat selalu yang jalan raya sentiasa sesak dengan orang yang berpuasa.. perut kosong dan fikiran dah kat kampung... kalau kita bawak waja di potong dengan kancil, janganlah terbakor... relakan sajalah... xlari gunung dikejor... ingatlah orang yang kita sayang, xberapa sayang atau hampir sayang atau bakal sayang..



kemanapun arah tuju kampung kita sentiasalah ingat bawa balik sesuatu.. sekurang2nyer 4-5 kotak mercun uhuhu... kalau yang dah berkeluarga pastikan anak2 lengkap semua, jgn ada yang tertinggal... check kenderaan bebetul, tujuan & matlamat balik kampung kita pasti kan berjaya, mudah2han jgn sangkut atau musibah dimana2..



tahun nih cimo xbalik kampung sbb skarang sedang buat Master* kat UK*... jadi terpaksalah raya kat sini, tapi xmengapa cimo tetap kan balik ke kg haman ku nan tercinta... aminnn.. cimo kan bakal menjadi tukang sapu sampah yang berjaya... uhuhuhu.

wassalam....

ps: *cuma rekaan semata2, cimo skolah setakat darjah 2 jek.. cuma layak jadi Monster bukan buat Master.. uhuhu..

2 comments:

Anonymous said...

suke2 cantik2 , tp mcm kenal aje awek ayu nie

Anonymous said...

salam~~~~
congrats and Selamat Hari Raya~~

Maaf Zahir Batin ye Cimo~~~
mmmm~~~~

http://farahfery.blogspot.com/